reklama

Istota

Mami, mami, sepka a drobnou ruckou mi klope na chrbat moja ani nie 3-rocna dcera. Za oknami je este tma a mne sa este chce spat. Hrali sme vcera hru 'klop-klop, kto je tam?' a velmi sa jej pacila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vydam zo seba nesuvisle - uhhhhhm - rozumej 'ano, snazim sa ta vnimat, ale este spim".

- Si moja kamaratka? - ozyva sa znovu.

- Ano, som. Ale este je velmi skoro, chod si este lahnut, - hovorim uz poloprebudena.

Znova klop-klop na moj chrbat.

- Mami, a si moja naj, naj, najlepsia kamaratka?

- Ano, som, - otvaram jedno oko.

- Pozri, - hovori mi moj klopkacik.

A mne sklzne zrak na pocikane pyzamko.

Miriam Vysna

Miriam Vysna

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obycajny clovek Zoznam autorových rubrík:  Londyn trochu inakMoj manzelZ ineho sudkaspomienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu