reklama

Zubkova vila

Mami, mami, pozeraj!, - krici na mna Ela v skoku. Odrazila sa vsetkou silou a podarilo sa jej pristat hlavou v mojom usmeve. Ma 4 roky, vysoka je na 7, vaha primerana vyske.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Strasna bolest mi preletela celustou a ja som presvedcena, ze vsetky zuby mi prave vypadli a tie, co nestihli, sa pusunuli o rad dozadu. Ako u zraloka.

- Mami, neboj, v noci pride zubkova vila a necha ti pod vankusom peniaztek za kazdy zub, co ti vypdne, - upokojuje ma pomedzi slzy, vystrasena z mojho vykriku, ze som urcite prisla o vsetky zuby. 

Odkazujem zubkovej vile, nech si radsej pripravi batoh penazi, ak by merala cestu k mojmu vankusu, ten peniaztek by nestacil.

Miriam Vysna

Miriam Vysna

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obycajny clovek Zoznam autorových rubrík:  Londyn trochu inakMoj manzelZ ineho sudkaspomienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu