reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miriam Vysna

Miriam Vysna

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obycajny clovek Zoznam autorových rubrík:  Londyn trochu inakMoj manzelZ ineho sudkaspomienkySúkromnéNezaradené

reklama

Moj manzel

Ako sa pri mne neda spat

Miriam Vysna

Ako sa pri mne neda spat

Niekde som citala, ze clovek sa nepouci na zlej skusenosti. Ale nepamatat si namosureneho manzela dve rana po sebe (kvoli tebe som sa vobec nevyspal!), to uz bude asi vaznejsia diagnoza.

  • 6. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 781x
  • 45
Planovac

Miriam Vysna

Planovac

Ten moj ma vela prednosti. S lahkostou odbornika pokazi dva pocitace rocne, meska vzdy a vsade, kutil z neho nikdy nebude, a jeho planovacie schopnosti vysoko presahuju vsetky spominane kvality.Dva mesiace nerozpraval o nicom inom ako o leteckom dni. Vies, to je jeden z najvacsich v Anglicku, to musime vidiet. Preco nie? Nie som extra fanusik lietania a letectva, ale uz som s nim podobne akcie odkrutila, a aj pre mna to bolo prijemne rozptylenie.

  • 30. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 260x
  • 4
Expert na pocitace

Miriam Vysna

Expert na pocitace

Mam doma experta. Expert nici pocitace. Systematicky. Ziaden pocitac v jeho moci nevydrzi dlhsie ako par mesiacov. Ani zdatnemu IT nezostava vacsinou nic ine, len vystrojit pocitacu funus. Uvazujem, ci by nas nevyslo lacnejsie, ak by sme zamestnali IT na plny uvazok. Malo by to hned niekolko vyhod. Uz by sa nikto neopovazil povedat o IT, ze cely den nic nerobi. Pri mojom expertovi by sa zapotil. A mna by obisli otazky typu - ludia, preboha, co ste zase robili.

  • 11. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 726x
  • 31
Dovolenka zacala

Miriam Vysna

Dovolenka zacala

Konecne dovolenka. Klud, pohoda, nikam sa neponahlat. Po skusenostiach ty si mi nezbalila to modre tricko? a kde mam holenie? (darmo vysvetlovat, ze sa vas milacik rozhodol oholit par minut pred odchodom a vy ste predpokladali, ze si holenie pribali) - si kufre bali kazdy sam.

  • 18. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 126x
  • 6
Umyvanie riadu

Miriam Vysna

Umyvanie riadu

Absolutne najobycajnejsia a urcite najcastejsia domaca praca. Otravna a kazdodenna. Ved co uz na umyvani riadu moze byt zvlastne. Saponat, ktory momentalne leti alebo technika? Pre niekoho prave to umyvanie riadu.

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 455x
  • 18
reklama
Zabudanie, matka coho?

Miriam Vysna

Zabudanie, matka coho?

Nazvime muzske zabudanie za uzasny neviemkolky zmysel vypustania nepodstatnych veci.

  • 13. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 129x
  • 5
Niekedy su slova 'lubim ta' zbytocne

Miriam Vysna

Niekedy su slova 'lubim ta' zbytocne

Ruku na srdce, kazdy z nas ich chce pocuvat stale dookola. Bez nich akoby laske chybala peciatka. Knihomol som od malicka. Kym moj brat s mamou pred hrackarstvom vyjednaval, aby mu aspon Igracika kupila, ja som jej pilila usi: hoci len leporelko. Citala som, co mi prislo pod ruky. Bez rozdielu. A snivala som sen o velkej kniznici. Steny pokryte knihami, uprostred hojdacie kreslo a nech vytiahnem akukolvek knihu, nikdy ma nesklame. Aj preto som si ako starsia zacala medzi knihami vyberat.

  • 12. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 093x
  • 20
Svokra - prieskumnik

Miriam Vysna

Svokra - prieskumnik

Svokra by sa uplatnila v akejkolvek vyzvednej sluzbe. Rola prieskumnika je pre nu ako stvorena. Ako to chodi v malom meste, doniesol sa jej do usi chyr, ze jej synovia potajomky pofajcievaju. Aka mi to novina, mlieko este tecie zasranom po brade. Vypocuvat? Presacovavat vrecka? Nie. Musi sa presvedcit sama. A prichytit pri cine.

  • 11. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 723x
  • 15
'Kacica na pomarancoch'

Miriam Vysna

'Kacica na pomarancoch'

Nedavno mi manzel naznacil, ze ma vecer bude cakat prekvapenie. To uz viem, ze sa chysta varit. A nazyva to spravne prekvapenim, lebo varit nevie. Oooo, aka slast, ze nie som doma a nevidim tie kopy spinaveho riadu, ktore rastu geometrickym radom.

  • 10. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 626x
  • 7
Ako 'hladac' v lese drevo hladal

Miriam Vysna

Ako 'hladac' v lese drevo hladal

Hej, musim uznat, stale tu otrepavam cez pismenka mojho manzela. Ale ked si spomeniem na niektore jeho prihody, neda mi to nenapisat. A mozno sa na tom pobavite rovnako dobre ako ja.

  • 28. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 984x
  • 3
reklama
Cvicne strelby

Miriam Vysna

Cvicne strelby

Bez dlhsieho rozmyslania sa zaradim do kategorie kecal. Rozpravam, akoby zajtra uz nemal byt den, akoby ma mali mucit mlcanim. Nepoviem snad len to, co neviem, ale aj o tom si nieco pre istotu vymyslim. Ale nemyslite si, aj ja mam svoje svetle chvilky.

  • 28. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 304x
  • 13
Chlapcek a auticko

Miriam Vysna

Chlapcek a auticko

Mal asi osem rokov. Tichy, nenapadny chlapcek. Chodieval do hrackarstva v centre velkeho mesta. Pozriet sa na auticko. Ci tam este je, ci ho niekto nekupil. Kazdy den, cestou zo skoly, zastavil sa aspon na par minut.

  • 26. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 499x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu