reklama

Ked sa vam rano nechce vstavat

Rozprestrela som si den. Nalistovala stranku vstavanie a pokrcena sa zosuchtala z postele pat minut pred budikom. Neviem ako dlho som tam stala s pustenou vodou a kefkou v ruke. Pomaly sa mi z hmly vynaral obraz tvare tupo cuciacej do zrkadla, ktory sa matne na mna podobal. A rozkazala som si, sa spamataj, uz sa zobud!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Navrat do izby sa rovna skuske ohnom. Milovany spokojne odfukuje do vankusa a na mna dolieha tazoba vstavania. Iba na chvilku, na chvilocku si posedim na posteli, prosim neviem koho. A varovny prst sa vztycil z mojho podvedomia, lebo vie, ze ked si sadnem, hlava sa zakymaca a ja zadriemem. Tak nesadam, obliekam sa a tesim na rannu kavu, ktora ma preberie.

Voda sa zohrieva, kavu sypem odhadom, skoda spinit lyzicku takto na rano. Aj cukor prisypem. Aka som ja sikovna, aj mlieko som si nachystala ... aha, mlieko. Otvaram krabicu a prilievam do kavy. V tej chvili zradne stukne rychlovarna konvica - voda sa prave dovarila. A ja vylievam svoju prvu kavu do umyvadla. So sustredenim sportovca na medailovy vykon kontrolujem postup - kava, cukor, VODA a mieko.

O par minut ma stretnete na ulici, moja dvojhodinova put do prace zacala. Vsetci si mozete spokojne vydychnut, nemam auto. Doterigam svoje kosti na zastavku, autobus meska, asi aj vodic mal dnes tazke rano. Dnes ani nevidim chlapika, s ktorym sa zvyknem zdravit. A aj cakam sama, trochu divne, kontrolujem hodinky, ale ano, som tu nacas, urcite som ho nezmeskala.

Autobus prichadza, odvezie ma k metru a ja viem, ze teraz si mozem vo vlaciku spokojne hodinu podriemat a nemusim sa bat, ze sa preveziem. Ani sa nepokusam otvorit knihu, iba by som stranky prevracala a slova by zastali na pol ceste do mojho ospaleho mozgu. Preberam sa akurat na zastavke, kde prestupujem. V druhom vlaciku uz musim byt obozretnejsia, hlavne sledovat stanice, ta cesta uz nie je taka dlha.

A uz taham nohy za sebou po chodniku a dosuchocem ich do kancelarie. Dnes som dokonca predbehla kolegu, ktory je tu rano prvy. Odomykam, pustam pocitac, beriem salku, sypem kavu, lejem vodu do rychlovarnej konvice. Kym zovrie, pozriem maili a pocujem, ako mi z utrob tasky zvoni telefon. Ahoj, kde si? Si robis srandu, prave som dorazila do prace. V sobotu?!





Miriam Vysna

Miriam Vysna

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obycajny clovek Zoznam autorových rubrík:  Londyn trochu inakMoj manzelZ ineho sudkaspomienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu