reklama

Neprezradte ma, prosim

Zvoni telefon, automaticky natahujem ruku, beriem sluchadlo a este som sa ocami neodtrhla od mailu. Je to prvy den po troch tyzdnoch v novej praci, ked sa nenahanam a den sa mi pomalicky pretukava cez pismenka klavesnice.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Aka zrada! Moja anglictina nie je taka samozrejma a obpocuvana, aby som sa este nemusela sustredit na telefonat. Ale toto som od seba naozaj necakala.

V momente, ako som si prilozila telefonne sluchadlo k uchu, som zabudla nazov firmy, v ktorej pracujem. To by nebolo to najhorsie. V dlhsich casovych intervaloch predsa len postupne sukam pozdrav, meno firmy. Nasleduje moje predstavenie, kde namiesto slovicka - speaking - rozpravajuca - sa moja hlava rozhodne pre slovicko - sleeping - spiaca.

V momente ako je dorieknute sa rozosmejem na plne obratky a ospravedlnujem sa niekomu, koho som este nepocula povedat ani hlasku.

To je pekne - ozyva sa z druhej strany hlas riaditela firmy.

Nastastie netusi, ake pravdive boli moje slova.


Miriam Vysna

Miriam Vysna

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obycajny clovek Zoznam autorových rubrík:  Londyn trochu inakMoj manzelZ ineho sudkaspomienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu