reklama

Expert na pocitace

Mam doma experta. Expert nici pocitace. Systematicky. Ziaden pocitac v jeho moci nevydrzi dlhsie ako par mesiacov. Ani zdatnemu IT nezostava vacsinou nic ine, len vystrojit pocitacu funus. Uvazujem, ci by nas nevyslo lacnejsie, ak by sme zamestnali IT na plny uvazok. Malo by to hned niekolko vyhod. Uz by sa nikto neopovazil povedat o IT, ze cely den nic nerobi. Pri mojom expertovi by sa zapotil. A mna by obisli otazky typu - ludia, preboha, co ste zase robili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Vyskakuje vam okienko, ze su pre vas pocitac pripravene instalacie? Uz dlhsie to ignorujete? Expert sa nad svojim milacikom zlutuje. Pri vypinani mu ich dopraje. Odskoci si na cigaretku. Ale beda, ten pocitac musel zblbnut. Furt instaluje! Ved mu to predsa nemoze tak dlho trvat!Nieco nebude v poriadku. Co napadne experta? Najlepsie je ho vypnut z elektriny. A pohroma zacina. Pocitac mrzne, nastartuje sa na 20-ty pokus a zmrne az po slavnej hodinke prevadzky. Jedneho dna svojho milacika uz nedokaze nastartovat. Moj expert hromzi, busi do klavesnice, az sa steny otriasaju. IT prichadza na scenu. Rukami sa chyta za hlavu, formatuje harddisk, a mna obchadzaju mdloby. Cele moje portfolio mizne a ja si nadavam, ze som sa este stale nepoucila a kazdy tuk nezalohujem.

Ale pocitac predsa len funguje a ja volam slava, trikrat slava.

Presiel tyzden. Vola mi expert. Ten pocitac nefunguje. Ako nefunguje?! No len zahucal a uz nejde ani zapnut. Ale ani nezasmrdel ako ten, co sa mi ho podarilo odpalit minule. Vies, ten, co nezvladol privalovu vlnu, ked som pod nim zotieral dlazku.

Nas IT je na dovolenke. Pekne daleko. Ja bezradne krcim ramenami a predpokladam, ze dalsi pocitac sme poslali do pocitacoveho nebicka.

Mam doma experta nad expertov. Prave som mu zdvihla telefon v nadeji, ze si na mna spomenul a chcel ma pocut. Moj expert sa preorientoval na televizory. Oznamil mi, ze ten nas uz nejde vypnut.


Miriam Vysna

Miriam Vysna

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obycajny clovek Zoznam autorových rubrík:  Londyn trochu inakMoj manzelZ ineho sudkaspomienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu