reklama

List Jeziskovi

- Co by si chcela, aby ti Jezisko priniesol pod stromcek?, - a tajne dufam, ze odpoved bude presne to, co som uz pred mesiacom kupila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

- Stroj na vyrobu hraciek,- odpoveda mi moja navysost ‘skromna’ 3 a pol rocna dcera.

- Stroj na vyrobu hraciek?, utvrdzujem sa (ci som naozaj dobre pocula).

- Ano.

- A preco prave to?

- Aby som si vyrobila hracku aku chcem, kedy chcem.

Vcera pisali v skolke Jeziskovi list. Prezradila mi, ze si pytala od Jeziska jo-jo.

Moja dusa poskocila od radosti. Nebude to s nou take zle. Hned rano som jedno kupila. Aby Jezisko nezabudol.

Miriam Vysna

Miriam Vysna

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obycajny clovek Zoznam autorových rubrík:  Londyn trochu inakMoj manzelZ ineho sudkaspomienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu