reklama

Seklo ma

Ak mi nezahapruje chrbat aspon raz v roku, aky by to bol rok. Svizne ako lan som vychadzala z vane, ked ma zrazu jedna noha zradila a vydala sa uplne opacnym smerom ako jej hlava vyslala signal. A vtedy sa to stalo, citila som, ze ak sa co i len o milimeter pohnem, uz sa potom veeeelmi dlho nepohnem. Tak som to zastavila niekde v polozaseku. Polozasek pre nezasvatenych je, ked sa este dokazete odplazit do postele. Uplny zasek je uplne zbytocne popisovat.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mojmu milovanemu stacil jeden zasvateny pohlad a hned prekukol moju laniu sviznost: - Vysvetli mi len jedno, preco ty si nedas povedat,- zahrmelo.

Do toho sa dohrmotala do spalne dcera dozadujuca sa rozpravky od mamy.

- Nemozem, milacik, mamu boli chrbatik.

- A kde ta boli? Dam ti tam pusu, aby nebolel, - a vtiska mi detsky boztek na chrbat. - Vidis, uz neboli.

- Boli este, ale po tom bozku uz ovela menej, ale stale ti este nemozem ist precitat rozpravku do izbicky,- odpovedam.

Odbieha prec a vracia sa s vankusikom-oveckou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Mami, vidis tuto ovecku? A vidis jej nostek? Teraz sa chyt nosteka. Presne tak. A stisni nostek 3x, raz, dva, tri,- pocita. - Mami, a teraz je uz po bolesti, boli este chrbatik? Neboli, - odpoveda si.

Moze vas po tomto cokolvek boliet?

Miriam Vysna

Miriam Vysna

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

obycajny clovek Zoznam autorových rubrík:  Londyn trochu inakMoj manzelZ ineho sudkaspomienkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu